Actuele kennis van uw branche 

Branches

Bij Kallen Accountants en Adviseurs vindt u een aantal specialisten op het gebied van diverse branches. Hun actuele kennis maakt het mogelijk u actief en kundig te adviseren. Naast accountants en fiscalisten kunnen we binnen ons netwerk ook gebruik maken van de specialistische kennis van juristen, notarissen, HRM- en organisatieadviseurs.

Naast advisering verzorgen wij met een onafhankelijk team audits van diverse subsidieregelingen alsmede gemeentelijke- en Provinciale regelingen en reguliere jaarrekeningcontroles.   


Start hier uw MKB-Branchscan


Non-profit

Stichtingen, verenigingen en coöperaties hebben in de praktijk steeds meer te maken met aangescherpte wet- en regelgeving alsmede een toenemende eis omtrent transparantie.

Kallen Accountants en Adviseurs kan u ondersteunen op het gebied van:

  • Vraagstukken inzake de BTW
  • Vraagstukken inzake uw belastingplichtigheid / vennootschapsbelasting
  • Overleg met de belastingdienst
  • Verzorgen salarisadministratie
  • Verzorgen van een effectieve en efficiënte financiële administratie
  • Vragen op gebied van vrijwilligers, loonbelasting en onkostenvergoedingen
  • Uitwerking en inrichten Corporate Governance structuur in samenwerking met de notaris
  • Ontwikkeling commerciële activiteiten in samenhang met uw structuur



Bewindvoering

Kallen Accountants en adviseurs heeft een specialisten team welk bewindvoerders administratief, fiscaal en met specifiek vakgericht advies pro actief, efficiënt en effectief ondersteunt en adviseert.

Onze werkwijze is uiteraard ook gebaseerd op de vereisten die door het landelijk kwaliteitsbureau (LKB), en de brancheorganisaties worden gesteld.

Uiteindelijk bieden wij meer dan alleen het ondersteunen bij het voldoen aan kwalitatieve branche-vereisten en het uitvoeren van de verplichte audits; 

U ervaart onze professionele en individuele begeleiding als totaalconcept waar u als ondernemer altijd centraal staat.

Neemt u gerust contact op met onze adviseurs; en ervaar onze dienstverlening !


Notariaat

Ook binnen het notariaat is er meer dan wet- en regelgeving. Binnen ons kantoor voeren we een benchmark uit en staan u met advies bij ondermeer op gebied van HRM.  Zodoende weet u waar u staat, waar kostenbesparing mogelijk is en hoe u uw bedrijf verder kan verbeteren. Uiteraard kunnen we een efficiënte beoordeling volgende de wet uitvoeren. Op grond van artikel 112 lid 1 WNA (thans artikel 2 regeling op het Notarisambt bew.) is de notaris verplicht de stukken van artikel 24 lid 4 WNA vergezeld te doen gaan van een verslag van een onderzoek daarover van een accountant. 






Zorg

Ondernemen in de zorg is een uitdaging. Vanwege de hoge druk op het gebied van (administratieve) regelgeving is een professionele bedrijfskundige blik noodzakelijk om de continuïteit te waarborgen en te kunnen anticiperen op de wisselende regelgeving en bekostigingsstructuur.



Bouw en vastgoed

Uitgerekend voor bouwondernemingen/ projectontwikkelaars is het van belang om goed inzicht te hebben in risicobeheersing van de projecten. Ieder bouwproject is uniek qua locatie, qua risico, doorlooptijden en complexiteit. Dit vereist een strakke aansturing en een goede verantwoording na de stakeholders. Wij zijn bekend met die materie en kunnen u adviseren op gebied van fiscaliteiten, financieel dienstverlening, financieringen  en HRM services.  Ook wij leveren dienstverlening op maat.

 




Transport

Binnen ons netwerk hebben we veel ervaring in Transport & Logistiek. Onze cliënten in de sector transport & logistiek zijn zowel kleine als (middel)grote mkb’ers op het gebied van wegvervoer en luchtverkeer.



Uw team:

drs. Dion J.H.L. Daemen RA

Partner - Registeraccountant

d.daemen@kallenaccountants.nl




Marc M.P. Sullot

Assistent accountant

m.sullot@kallenaccountants.nl




Danny H.M. Habets

Hoofd HRM Services

d.habets@kallenaccountants.nl




Blijf op de hoogte. Meld u aan voor onze nieuwsbrief.