Vacatures


Kallen Accountants en Adviseurs, is een accountancy en advieskantoor op het gebied van fiscaliteiten en HRM services.
Ben jij die frisse representatieve financiële duizendpoot, die de klant altijd centraal stelt en van nature vriendelijk en behulpzaam is? Dan heeft Kallen Accountants en Adviseurs jou nodig! 

Kallen Accountants en Adviseurs is per direct op zoek naar een:

Financieel administratief medewerker ter ondersteuning van onze boekhoudkundige afdeling.

Als je toe bent aan een nieuwe uitdaging en je je graag verder wilt ontwikkelen binnen een stimulerende omgeving waar de lijntjes kort zijn en de betrokkenheid groot, dan ben jij onze nieuwe collega! Als financieel administratief medewerker neem je zelfstandig en in teamverband allerlei financieel administratieve werkzaamheden voor je rekening, met dien verstande dat je zorgdraagt voor de volledige financiële administratie. Je klantenportefeuille zal bestaan uit MKB-ondernemingen in diverse branches.

Je werkzaamheden

Als financieel administratief medewerker wordt het volgende van je verwacht:

  • Je verzorgt de volledige financiële administratie voor verschillende ondernemingen;
  • Je kunt schakelen tussen verschillende financiële administraties en softwarepakketten;
  • Je vindt het leuk om je bezig te houden met het mede voorbereiden van jaarrekeningen;
  • BTW- en ICP-aangiftes verzorgen;
  • Het verzorgen van tussentijdse rapportages;

Hoe jouw werkdag eruit ziet?

Je begint de dag met een kop koffie en een kort overleg met de teamleider en bekijkt samen met het team welke werkzaamheden je gaat uitvoeren. Allereerst check je je mails en kijkt of er zaken zijn die met spoed afgehandeld moeten worden en eventueel neem je hierover contact op met de klant. Daarna aan de slag met de administratie van de ingeplande klant en verzorgen van de aangiftes BTW en ICP. Met vragen kun je direct bij een van je collega’s terecht. Vervolgens een halfuurtje pauze, waarin je een blokje om kunt lopen, of eventueel een kaartje kunt leggen met je collega’s. Na de pauze even overleg met een collega om de voorbereiding van een jaarrekening te bespreken en daarna hiermee aan de slag. Loop je tegen een probleem aan, dan loop je gelijk even bij je teamleider binnen en overlegt hierover met hem. Tussendoor nog enkele mails afhandelen en kijken wat er voor morgen op het programma staat. Aan het eind van de dag vul je je uren in, zodat alles meteen goed geregistreerd is.

Functie eisen:

  • je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • je hebt een afgeronde MBO of HBO opleiding in de richting van bedrijfsadministratie;
  • enige jaren werkervaring op financieel administratief (boekhoudkundig) gebied;
  • ervaring bij een administratie- en/of accountantskantoor als administratief medewerker is een sterke pré;
  • je hebt grote affiniteit met automatisering. Kennis van AFAS Profit en Exact Online, alsmede scan- en herken software is een grote pré;
  • je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift. Kennis van de Engelse en Duitse taal is een pré. 

Eigenschappen die Kallen Accountants en Adviseurs zoekt in jou:

  • je bent nauwkeurig;
  • je bent cliëntgericht zowel intern als extern;
  • je kan goed samenwerken en je bent stressbestendig;
  • je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden.

Werken bij Kallen Accountants en Adviseurs betekent werken bij een organisatie die jouw het volgende te bieden heeft:

  • Een afwisselende en uitdagende functie met ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
  • Verantwoordelijk werk binnen een professionele organisatie waar opleiding en coaching vanzelfsprekend zijn.
  • Een goede work-life balance en collegialiteit staan bij ons voorop.
  • Korte lijnen die een optimale dienstverlening ten goede komen.
  • Onze primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.

Wie is Kallen Accountants en Adviseurs nu eigenlijk?

Het kantoor van Kallen Accountants en Adviseurs is gevestigd in Geleen (Limburg), opgericht in 1955 zijn wij reeds meer dan 60 jaar actief, maar nog steeds bij de tijd. Kallen Accountants en Adviseurs is van oudsher werkzaam, voornamelijk binnen het MKB bij zowel profit als non-profit organisaties. Binnen het kantoor bieden wij aan onze klanten een breed dienstverleningspakket op het gebied van accountancy, fiscaliteit, HRM en consultancy. Internationaal is Kallen Accountants en Adviseurs aangesloten bij het Morison KSi-netwerk om internationale vraagstukken te kunnen oplossen. Met circa 30 medewerkers is de cultuur binnen de organisatie open en vriendschappelijk en heerst er een collegiale sfeer tussen de diverse medewerkers onderling.

Nieuwsgierig?

Stuur je motivatie en CV naar werk@kallenaccountants.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met Iwan Houtvast of Patrick Hermans, telefonisch te bereiken op tel.nr. 046-474 94 40.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Staat jouw ideale vacature er niet tussen, maar wil je wel graag bij Kallen Accountants en Adviseurs werken? Stuur dan een open sollicitatie naar het volgende mailadres: werk@kallenaccountants.nl. Misschien zijn er op termijn mogelijkheden en/of kan jij ons overtuigen waarom jij van toegevoegde waarde bent voor onze organisatie.