Kallen Accountants en Adviseurs BV hecht aan tevreden relaties en streeft daarom naar een continu hoge kwaliteit van onze dienstverlening.
Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening, over één van onze medewerkers, of over wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan verzoeken wij u om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en tezamen met u zoeken wij naar een passende oplossing.
Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost; wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak.
Als de klacht een bepaalde persoon betreft, heeft het de voorkeur dat u eerst probeert om met de betreffende persoon tot een oplossing te komen.
Lukt dit niet of heeft u redenen om dit niet te willen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze kwaliteitsmanager (e: kwaliteitsmanager@kallenaccountants.nl) of met de directie (Dion Daemen, Hans Kallen en Iwan Houtvast). Zij zijn te bereiken via ons secretariaat.
Lees de volledige klokkenluidersregeling
Uw team:
drs. Dion J.H.L. Daemen RA Partner - Accountant
|
drs. Iwan L.G.M. Houtvast RA Partner - Accountant i.houtvast@kallenaccountants.nl
|
| mr Hans J.H.D. Kallen International Tax Partner
|